Thursday, January 17, 2013

Awak .

" tak balas pun mesej saya "

ayat awak yang ni , hmmmm .

menusuk . tahu menusuk ?

" saya kalau diberi kesempatan dan peluang , memang nak sangat kenal awak dengan lebih dekat "

yang ni pulak , ayat awak ( 2 ) .

dah kalis dengan ayat ni laa wak .

" saya perlukan awak untuk membimbing saya ke jalan yang benar "

ingat saya Nabi ke ? =='

semoga awak tak termasuk golongan Syirik .

nauzubillah .

"saya tak pernah jumpa orang macam awak , awak lain dari yang lain "

kutip satu persatu huruf tu , then simbah dalam toilet lagi okay saya rasa .

budak-budak umur 4tahun pun xlayan ayat awak tu laaahh .

" selama hayat saya , saya hanya nakkan awak dalam hidup saya . 
saya janji akan jaga awak sampai bila-bila "

saya harap 'sampai bila-bila' awak tu merujuk kepada esok .

:: HABES AWAK NAK SAYA CAKAP APA ? ::

diam . pergi solehkan diri . supaya nanti , andai awak yang tertulis untuk saya , haa time tu awak dah bersedia lah untuk jaga saya yang tak berapa nak solehah ni . bukan mudah nak jaga saya yang sorang ni . tak percaya tanya Ummi Abah lah kan . ni baru saya , anak saya nanti ? kompem and 4sure dah ikut perangai saya , so ? are you ready ?

kalau setakat dengan ayat-ayat awak tadi tu , bukan kata nak sampai kiamat , belum nak masuk kubur pun , murka Allah menemani . Nauzubillah .

:: AWAK ::

kat mana pun awak , dengan siapa pun , buat apa pun ,

bersedialah untuk saya :)

TERIMA KASIH AWAK ^__^

semoga Allah kaseh ~



No comments:

Post a Comment