Monday, February 11, 2013

: Jangan Lupa DIA ::

takde nak cakap apa .

satu je .

awak buat saya SAKIT HATI hari ni .

awak sedar , 

tak pernah tak sedar .

tapi awak buat jugak .

awak buat saya rasa murah .

takde harga diri .

awak lelaki yang macam mana sebenarnya ?


semua perempuan atau wanita atau muslimah tu sama je ke kat mata awak ?

harga diri kami ni takde beza ke ?

atau awak tak reti nak bezakan ?

nak saya ajar ?

awak betul betul dah buat saya hilang kepercayaan kat awak .

awak ni , memang .

memang saya tak paham lah !

awak nak main main dengan perasaan seorang wanita ke ?

saya harap awak fikir berjuta kali dulu .

bukan sebab takut seseorang tu berdendam dengan awak .

tapi sebab ,

awak patut takut dengan ALLAH .

DIA catat semuanya . kan ?

awak tak ingat ?


lupa bagaimana rasanya dipermainkan , itu takpe .

lupa balasan Tuhan ,

itu bahaya . 

ingat tu Awak ;)

saya doakan awak selalu , insyaALLAH .

walaupun dah berkali kali kali hati ni awak sakiti ,

saya insyaALLAH , tak pernah putus doa untuk awak .

jangan tanya kenapa .

okbai .







No comments:

Post a Comment