Wednesday, April 17, 2013

I'm Sorry but I Love You ;)



" mungkin kita pernah rasa 

tentang cinta

yang takdirnya

bukan untuk kita .

mungkin ini adalah cara

meluah cinta

tanpa berkata atau berpandang mata .

mungkin aku mencintaimu ,

walaupun engkau tak pernah tahu .

mungkin aku mencintaimu ,

tanpa lelah ataupun jemu .

i'm sorry but I love you ,

i'm sorry if I miss you ,

even if I can't have you ,

you know i'll always be there for you .

mungkin kita tak bersama di takdirnya

tak mengapa asal kau bahagia .

biar aku mencintaimu ,

biar tiada siapa yang tahu .

biar aku mencintaimu ,

dalam diam ataupun bisu "



bukan sekadar lagu . 

nasib baik tak boleh nyanyi balik je :D

tak . lirik dia takde kaitan pape pun .

lagu dia tak best pun . saje post .

serius tak minat pun Najwa Latif ni . hehe

boleh ke macam tu ? =.='

dalam hati , siapa tahu ?

ada , ada maknanya :)

bak kata Najwa ,

biar tiada siapa yang tahu .

biar aku mencintaimu 

dalam diam ataupun bisu :')

sweet ? 

sakit kottt =..=

but , I still Love You ~

jauh dilubuk hati ,

hati yang tak pernah menipu .

kerna setiap kata2 si hati itu ,

rujukannya adalah Yang Esa :)

doaku ?

semoga rasa ini berkekalan .

kerna ini bukti ,

daku mempunyai Fitrah suci itu .

mahu mencintai dan dicintai .

cuma , semoga ianya tidak tersalah letak .

buat pemilik Cintaku selepas Allah dan Rasul ;)

^__^

No comments:

Post a Comment