Monday, January 6, 2014

Cemburu.

apa pandang2 ? 
cemburu ? aah yelah , cemburu .
pasai paa pandang tak puas hati lakk ni ? 
ingat hang ja reti cemburu ? --'

hmmm . mendalah apa entah lah cemburu nii . saya tak tahu . tak mahir .
tapi nak habaq satu jaa . 
time mai cemburu nii , perasaan tak tentu arah .
takleh kawal .
sume yg negatif mai menyapaa .
haa terok tak terokk T.T

kenapa cemburu ?
opkoss sebab SAYANG ...!
kalau tak sayangg , takdelaa cemburunyeeee .
sayang yg macam mana ?
macam2 mana jelaaaah .
asal ada sayang ,
ada lah cemburunye mengekori .

dah saya ni dok cemburu dengan sapa ?
pasai paa ?
haa itu biaq p lahh sapa punn .
nak habaq maii perasaan cemburu niii ,
kalau tak kawal , alamatnyaaa ...
haaaa . berat nanang kata org teganu ~

SEDIH .
itu yg pertama saya rasa bila mai cemburu .
SAKIT HATI .
haa tu hakk yg keduaa .
RISAU .
ketigaaa .

nampak takkk ? semuanya NEGATIF -.-' dah memang lerrr . CEMBURU tuu pun (-) jugakkkkk kann . haa . kalau hangpaa nii , rasa cemburu . hangpaa buat pa ? lagu mana nak kasi setel tang cemburu nii ? susah laaa . dalam kepala nii dok pikiaq hak buruk jaaa . KURANG KEPERCAYAAN , haa camtu sekaliii ... hmmm takpalaa , meh laa nak kasi tahuuu . kalau cemburu kena buat apa ?

bagitahu lahh hang tuu cemburu ! bia dia tahu . kalau dia bangga hang dok cemburu ngan diaa , haa lepas tuu boleh laa baling pasu kat muka dia . takde pasu ? set pinggan kaca baru beli tuu , haa guna jangan simpan jangan sayangg . guna ja baling kasi kena kepala dia . dia memang takkan paham pun apa hang dok rasa . takpaa , bukan tu jaa . kalau dia camtu jugak ?

kasi PALAU sama diaaa . palau tu apa ? alaahaii . bukak kamus dewan laaa -.-" PALAU tuu buat ttaw laaa . biaq pi diaaaa >.<" pandai buat orang jeles , pandai tanggung ! huhhhhhh .

awakk tak tahuu , tak pernah tahuu . sedihh . sakitnyaaa perasaan cemburu niii !! hukhukkhuk :'( takpe laa. biar blog membicarakan . 

siapa ? takk . bukan saya . saya tak pernah rasa cemburu punn . ehh ? apa ? cem..?cemburu ? cemburu tu apa ? tak pernah dengar . tak pernah rasa . ehh ?! memang tak pernah lah . kbaii .