Saturday, March 16, 2013

Lalu jew ;)

huhuii , lama tak mengUpdate !

lama ke ? hehehe .

ade orang tanya , cerita2 kat blog ni semuanya saya yang empunya cerita ke ?

hohoii ~

nop okay ! jangan salah paham =.='

saya punya hobi yang entah bermanfaat ke tidak , 

salah satunya adalah ,

dengan meletakkan saya dalam situasi seseorang .

bermacam situasi yang saya cipta dan bayangkan .

'kalau aku jatuh cinta , cemana ?'

'kalau aku rindu dekat seseorang , cemana ?'

'kalau dia tak suka aku macam mana pulak ?'

haaa , ni laah antaranya .

suka2 je , then  cari jalan penyelesaiannya sendiri .

so bila one day saya ada kat situasi tu ,

saya hanya perlu rujuk blog ni ! hahahaa ,

Yang Utama jangan sesekali lupa kayy Amniey .

Allah tu adeee :)))

so segala apa yang tertulis dalam blog ni , 

tak semestinya saya yang punya cerita hidup :')

apa pun , semoga bermanfaat lahh .

kalau ada yang lagha tu , aduiii .

mohon ditegur lahhh .

kot umur kat dunia sampai esok je ,

Allah tanya nanti nak jawab apa :((

takuttttt :'(  huk3 ~




No comments:

Post a Comment